16 maj 2014

Prolog


Całe moje życie kręci się woku szkoły, domu, przyjaciół i rodziny. Pewnie zastanawia was, 'dlaczego szkoła jest na pierwszym miejscu?' Odpowiedź jest bardzo prosta - szkoła jest moim drugim domem. W końcu jestem przewodniczącą High School London. Jak się domyślacie mieszkam w Londynie z rodzicami i trójką rodzeństwa. Lubię pływać, śpiewać i grać na instrumentach, a do tego tańczyć. Moja najlepsza przyjaciółka Layla mówi mi, że dobrze zrobiłam dołączając do cheerleaderek z moim talentem. Nie powiem, że bycie w drużynie cheerleaderek było jest moim marzeniem. Tak naprawdę pragnę spotkać One Direction. Jestem ich fanką od początku zaistnienia zespołu w X-Factorze. Co bym oddała za zdjęcie z Harrym Stylesem. Chyba wiele. Wszyscy mówią, że łatwo ich spotkać w Londynie, ale to nie prawda. W większości pewnie siedzą w swoich domach, koncertują, chodzą do restauracji, na galę i tym podobne. Czy o czymś zapomniałam? Ach tak, nazywam się Melanie Cook.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Witam was moi kochani. Tak jak obiecałam prolog wstawiłam w tym tygodniu.
Mam nadzieję, że wam się podoba i zachęci do dalszego czytania.
MIN. 3 KOMENTARZE = 1. ROZDZIAŁ 
Pozdrawiam NieIDEALNA ♥

4 komentarze:

  1. Szablon do odbioru.

    iwillcatchyouifyoufall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że szablon ci się spodobał :)
    Co do prologu, jest bardzo interesujący i zachęca do czytania. Mam nadzieję, że szybko uzbierasz wystarczającą liczbę komentarzy, by dodać pierwszy rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na 1 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;) Tu mała wariatka z http://zamowienia-u-mw.blogspot.com/

    Informuję, że wykonałam twoje zamówienie i jest gotowe do udostępnienia dla twoich czytelników ;) Mam nadzieję, że Ci się spodoba i podzielisz się swoją opinią xD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Proszę komentujcie. To dla was tylko chwila, a dla mnie to wiele znaczy ♥ ~NieIDEALNA